شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هواپیمای پهن‌پیکر خطوط هواپیمایی کانتاس (Qantas) از مقصد لس آنجلس به سمت ملبورن 30 دقیقه به خاطر اینکه دو مسافر فرست کلاس از پرواز خودداری کردند، دچار تاخیر شد.

A380

خبرگزاری آلمان از سیدنی گزارش داد، این خط هوایی روز شنبه اعلام کرد این دو مسافر گفتند امکان ندارد پیژامه‌‌هایی را به تن کنند که مربوط به کلاس پایین‌تر یعنی بیزنس کلاس است.

این زوج استرالیایی پافشاری کردند تا از هواپیمای A380 پیاده شوند و بارشان هم تخلیه شود، چون خدمات رایگان سوپر دولوکس یعنی پیژامه‌هایی که اندازه‌شان باشد، برای‌شان فراهم نشده است.

یک سخنگوی کانتاس گفت: اگر واقعا بخواهیم صادقانه برخورد کنیم، بین انواع پیژامه مسافران مختلف هواپیما تفاوت چندانی وجود ندارد. پیژامه‌های بیزنس کلاس نخ کشی با نقش کانگرو روی آن است و فرست کلاس‌ها قهوه‌ای است و یک یقه گرد به جای یقه هفت دارد و اندکی ضخیم‌تر است.

یک جفت پیژامه فرست کلاس کانتاس در پایگاه اینترنتی eBay به مبلغ 20 دلار استرالیایی (22 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

این مسافران بهانه‌گیر این پرواز 15 ساعته را 24 ساعت بعد، بدون هزینه اضافی انجام دادند و پیژامه دلخواه‌شان را به تن کردند.

کانتاس اعلام کرد دیگر مسافران فرست کلاس به سختی دلیل این هیاهو را باور می‌کردند و همهمه زمانی که کاپیتان دلیل تاخیر را برای دیگر مسافران اعلام کرد، بالاتر گرفت.

سخنگوی کانتاس گفت: اگر مسافری به هر دلیلی بخواهد از هواپیما پیاده شود، ما به او احترام می‌گذاریم.

کد خبر 180668
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز